Nie masz produktów w koszyku.

Dołącz do

Warunki zakupów

1. Sposób składania zamówienia

Zamówienia przyjmujemy:

  • przez internet
  • telefonicznie pod numerem 22 548 65 54, czynnym we wszystkie dni tygodnia w godzinach 5:00–23:00

2. Formy płatności

Obecnie akceptujemy poniższe formy płatności:

  • płatność gotówką przy odbiorze
  • płatność ratalna (płatności ratalne są wskazane dla poszczególnych produktów oddzielnie)
  • płatność on-line (za pośrednictwem serwisu PayU)

3. Koszty i formy dostawy

Zamawiając w Mango możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • Kurier DHL
  • DHL Parcel

Koszt przesyłki zależy od wagi zamówionego produktu i nie jest zależny od tego czy wybrałeś/aś opcję płatności online czy gotówką przy odbiorze paczki:

  • za produkty do 5 kg zapłacisz 19,90 zł
  • powyżej 5 kg 29,90 zł

Koszty przesyłki są doliczane do zamówienia i będę widoczne bezpośrednio pod zamówionym produktem, na blankiecie zamówienia, za każdym razem po dodaniu produkt do koszyka. Wszystkie produkty będę dostarczone do Państwa w możliwie najszybszym czasie. Jeśli dany produkt jest tylko dostępny, zostanie on do Państwa przesłany natychmiast. Jeśli wybrany produkt nie może być do Państwa dostarczony, skontaktujemy się z Państwem bezzwłocznie poprzez podane przez Państwa dane podczas zamawiania.

4. Czas realizacji zamówienia.

Produkty, które są dostępne, zostaną dostarczone w ciągu 2 do 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Czas dostawy pozostałych produktów jest zależny od wielu czynników. Szczegółowe informacje na ich temat możesz uzyskać kontaktując się z nami telefonicznie lub drogą mailową.

Dostawa towarów jest ograniczona do terytorium Polski.

5. Zwroty i reklamacje

a. Zwrot

W zależności od kupionego towaru masz od 30 dni na zwrot. Członkowie Klubu 5* mają na to aż 60 dni. Aby zwrócić produkt, należy wypełnić załączony formularz i przesłać go wraz ze zwracanymi produktami na adres:

Studio Moderna Polska ul. Roździenskiego 12 41-306 Dąbrowa Górnicza

Koszt przesyłki jest zależny od wybranej firmy kurierskiej i głównie zależy od wagi i wielkości przesyłki.

Zwrot kosztów może potrwać do 30 dni roboczych w zależności od wybranej opcji. Jednakże zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 14 dni.

 

b. Reklamacja

Aby złożyć reklamację, należy odesłać produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym zawsze dołączanym do przesyłki. Możesz go również pobrać TUTAJ i opisać zaistniałą usterkę (wadę).

Produkt powinien zostać odesłany na adres:

Studio Moderna Polska Sp. z o.o.
ul. Roździeńskiego 12
41-306 Dąbrowa Górnicza

Szczegółowych informacji udziela Biuro Obsługi Klienta pod numerem tel. 22 512 54 00, e-mail: reklamacje@mango.pl. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00.

 

Informujemy, że Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z takiej możliwości w zakresie zakupów internetowych, Konsument może złożyć skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show

6. Odbiór zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego

Zgodnie z art. 37 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym
i elektronicznym:

  • Dystrybutor obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w punkcie sprzedaży, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
  • Dystrybutor, dostarczając nabywcy sprzęt przeznaczony dla gospodarstw domowych, obowiązany jest do nieodpłatnego odbioru zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstw domowych w miejscu dostawy tego sprzętu, o ile zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje co sprzęt dostarczony. 

Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać o ile:

zgodnie z art. 37 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym zużyty sprzęt jest tego samego rodzaju i pełni te same funkcje co sprzęt sprzedawany.
zgodnie z art. 35 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym zużyty sprzęt jest kompletny

Produkt recyklingowy musi być przygotowany do odbioru:

  • Należy odłączyć go od instalacji (odpowiednio elektrycznej, gazowej lub wodnej),
  • Sprzęt musi być osuszony,
  • W przypadku produktów do zabudowy, należy je z tej zabudowy wymontować.

Zebrany w ten sposób sprzęt trafia do zakładów przetwarzania, gdzie zostaną poddane procesom odzysku i recyklingu.

  • Sklepy stacjonarne: Zostaw  zużyty sprzęt w sklepie, w którym kupujesz nowe urządzenie. Więcej informacji uzyskasz w naszych sklepach stacjonarnych.
  • Zakupy online: Zgłoś potrzebę odbioru zużytego sprzętu po dokonaniu zakupu pisząc wiadomość na adres e-mail: biuro.pl@studio-moderna.com. Przyjedzie do Ciebie kurier, który bezpłatnie odbierze zużyty sprzęt.