Często zadawane pytania

Zamawianie i płatności

Karta Visa Electron nie jest kartą do płatności elektronicznych. Jeżeli nie posiada Pan/Pani karty Visa (karty kredytowej), można się zwrócić do swojego banku o wydanie takowej albo o wydanie specjalnej karty do płatności elektronicznych. Można tez skorzystać z opcji wysyłki za pobraniem.

Czy istnieje możliwość zakupu na raty?

Tak, istnieje możliwość sprzedaży ratalnej w naszej firmie. Więcej informacji uzyskasz dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 0 801 801 180.

Jaki jest sposób zapłaty za przesyłkę?

Za przesyłkę możemy zapłacić przy odbiorze (przesyłka za pobraniem) lub kartami kredytowymi (Visa, Master Card oraz Maestro), przelewem oraz na raty. Zapłata kartą kredytową i przelewem dostępna jest tylko za pośrednictwem strony internetowej. Raty dostępne są w Internecie oraz za pośrednictwem infolinii.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT na zamówiony towar?

Istnieje możliwość otrzymania faktury VAT na zakupione towary. Chęć otrzymania faktury należy zgłosić w momencie zamawiania towaru.

Czy otrzymam potwierdzenie o złożeniu zamówienia?

Potwierdzenie zamówienia zostaje wysłane automatycznie na adres e-mail. Przy zapłacie kartą kredytową lub przelewem elektronicznym potwierdzeniem złożenia zamówienia i wpłynięcia płatności jest mail z portalu przelewy24.pl. Na naszej stronie www.mango.pl w zakładce MOJE KONTO można sprawdzić, czy zamówienie zostało przekazane do realizacji.

Nie udało mi się zapłacić z góry za zamówienie. Zamówienie ma status „oczekuje na płatność”. Co teraz?

Zamówienia niezapłacone nie są realizowane. Nie ma możliwości późniejszej zapłaty za takie zamówienie w inny sposób. Prosimy ponownie złożyć zamówienie i zapłacić za nie z góry lub wybrać opcję zapłaty za pobraniem, jeżeli istniały problemy z zapłatą z góry.

Czy jest możliwość dokonania zakupu w siedzibie Państwa firmy?

Nie. Zapraszamy jednak do naszych Sklepów stacjonarnych Mango w Gdańsku i w Czeladzi oraz do naszego Sklepu Firmowego w Gdyni.
Mango Gdańsk – Galeria Przymorze, ul. Obrońców Wybrzeża 1, 80-398 Gdańsk, od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00 albo w niedzielę w godz. 10.00–19.00. 
Mango Czeladź – Centrum Handlowe M1, ul. Będzińska 80, 41-500 Czeladź, od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00 albo w niedzielę w godz. 10.00–20.00. 
Sklep Firmowy – ul. Hutnicza 53, 81-061 Gdynia, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00 albo w sobotę w godz. 10.00–15.00. 

Czy są na terenie Polski sklepy MANGO-MEDIA?

Tak. Zapraszamy do naszych Sklepów stacjonarnych Mango w Gdańsku i w Czeladzi oraz do naszego Sklepu Firmowego w Gdyni. Wyselekcjonowane produkty z naszej oferty można kupić również w wybranych marketach Tesco.
Mango Gdańsk – Galeria Przymorze, ul. Obrońców Wybrzeża 1, 80-398 Gdańsk, od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00 albo w niedzielę w godz. 10.00–19.00. 
Mango Czeladź – Centrum Handlowe M1, ul. Będzińska 80, 41-500 Czeladź, od poniedziałku do soboty w godz. 9.00–21.00 albo w niedzielę w godz. 10.00–20.00.
Sklep Firmowy – ul. Hutnicza 53, 81-061 Gdynia, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00 albo w sobotę w godz. 10.00–15.00. 

Jakie są koszty dostawy paczki?

Do każdego zamówienia naliczamy koszty opłat wysyłkowych (są one zależne od wagi oraz wartości towaru), które pokrywa klient. Sumę tę płaci się tylko raz, nawet jeżeli zamówienie zostanie zrealizowane przez nas w kilku paczkach. Koszt zamówienia z wysyłką podany jest podczas finalizacji zamówienia.

W jaki sposób mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych?

Wszelkich zmian adresowych mozna dokonać telefonicznie, pisemnie lub e-mailem.

Czy jest możliwości otrzymania przesyłki priorytetowej (krótszy okres oczekiwania)?

Wszystkie paczki wysyłane są Pocztą Polską (priorytet), firmą kurierską (InPost, Rhenus) lub za pomocą usługi InPost Paczkomaty 24/7.

Czy jest możliwość wymiany produktu bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma możliwości wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego. Za odesłany towar Klient otrzymuje zwrot pieniędzy, a następnie realizowane jest nowe zamówienie.

W jakich godzinach czynne jest Biuro Zamówień MANGO-MEDIA?

Biuro Zamówień Mango-Media jest czynne całodobowo.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Wysyłamy paczki tylko na terenie Polski.

Wymiana i zwrot towaru

Czy można zwrócić zakupiony towar, jeśli nie będzie widać efektów?

Nie ma gwarancji satysfakcji, w związku z czym nie ma możliwości zwrotu towaru.

Czy można zwrócić zakupiony produkt?

Towar można zwrócić w ciągu 90 dni od daty otrzymania paczki. Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty pocztowej) wysyłamy przelewem bankowym na konto lub przekazem pocztowym.

W jaki sposób mogę otrzymać zwrot gotówki, jeśli chcę zwrócić zakupiony towar?

Równowartość zwracanego towaru (bez opłaty pocztowej) wysyłamy przekazem pocztowym.

Czy istnieje możliwość wymiany towaru?

Niestety nie ma możliwości wymiany towaru. Jeśli Towar nie spełnia Państwa oczekiwań, należy go odesłać. Zwrot gotówki nastąpi w terminie do 21 dni.

Czy mogę oddać zakupiony produkt?

Klient ma prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zawartej na odległość, w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania powodu.

Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar wynosi 21 dni.

Co zrobić, gdy towar w trakcie jego użytkowania ulegnie uszkodzeniu?

Większość naszych produktów posiada 12-miesięczną gwarancję i jeśli w tym okresie, przy właściwym użytkowaniu, towar ulegnie uszkodzeniu, należy odesłać go do nas wraz z kartą gwarancji na koszt własny. Czas naprawy wynosi do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez dział serwisu. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, po tym terminie Klient otrzymuje zwrot pieniędzy.

Dostawa towarów

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Przeciętny czas oczekiwania wynosi do 10 dni roboczych. W przypadku gdy nie dysponujemy którymś z zamówionych towarów, zostanie on przesłany później, po uzupełnieniu stanów magazynowych.
Masz pytanie?