Warunki Zakupów

  1. Sposób składania zamówienia

W Mango kupujesz jak chcesz i kiedy chcesz. Zamówienia przyjmujemy:

  • przez internet
  • telefonicznie pod numerem 800 888 890, czynnym codziennie w godzinach 6:00 – 22:00
  • przez live chat dostępny na stronie internetowej
  • faksem: (058) 78 33 762
  • pisemnie: zamówienia można wysyłać listownie na adres Mango Media Sp. z o.o.
    ul. Hutnicza 59, 81-061 Gdynia
  1. Formy płatności
  1. Płatność elektroniczna przed odbiorem zamówionego towaru (płatność z góry) - za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Przelewy24.pl możesz zapłacić:
  • przelewem elektronicznym - lista dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia
  • zwykłym przelewem bankowym - możesz dokonać wpłaty za pomocą przelewu bankowego lub przekazu gotówkowego, dane do przelewu zobaczysz po wybraniu opcji „przekaz/przekaz tradycyjny”
  • kartą kredytową: Visa, MasterCard
  1. Płatność przy odbiorze – za towary zamówione w Mango możesz zapłacić gotówką kurierowi lub na poczcie, dopiero przy odbiorze zamówienia.
  1. Płatność na raty –  dla zamówień powyżej 500 zł oferujemy szybki zakup towaru na raty w systemie ratalnym Credit Agricole Bank Polska.
  1. Koszty i formy dostawy

Zamawiając w Mango możesz wybrać jedną z poniższych form dostawy:

  • Poczta Polska
  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost

Koszt dostawy jest uzależniony od wielkości i wagi przesyłki oraz od tego, czy zostanie ona dostarczona przez Pocztę Polską czy firmę kurierską. Biżuteria jest dostarczana wyłącznie przesyłką kurierską. Wyliczona kwota pojawia się w koszyku w momencie wyboru formy płatności i dostawy.

Standardowe koszty dostawy w Mango:

  • Przesyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej – od 11 zł
  • Przesyłka kurierska – od 29 zł
  • Wysyłka do Paczkomatu – 10 zł
  1. Czas realizacji zamówienia

Czas dostawy to czas przygotowania przesyłki + czas dostarczenia jej przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Przeciętny czas przygotowania przez Mango przesyłki do wysłania to 2 dni robocze, jednak należy pamiętać, że w przypadku, jeśli towaru nie ma w danej chwili na stanie magazynowym, przesyłka zostanie wysłana w ciągu 7-21 dni od momentu złożenia zamówienia.

W szczególnych przypadkach, zamówione towary mogą być dostarczone osobno, natomiast koszty wysyłki naliczane są tylko raz przy dostawie głównej.

Dostawa towarów jest ograniczona do terytorium Polski.

  1. Zwroty i reklamacje
  1. Zwrot

Gwarantujemy prawo odstąpienia od umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru. Masz prawo zrezygnować z zakupu, bez podawania powodu, w terminie 90 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Odesłany towar nie może nosić znamion używania, a w przypadku płyt Blu-ray, DVD, CD oryginalne foliowe opakowanie nie może zostać usunięte. Produkt należy przesłać w stanie niezmienionym, kompletny, wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna. Nie ma możliwości zamiany zamówionego wcześniej towaru na inny.

  1. Reklamacja

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, został uszkodzony w trakcie przesyłania lub jest niezgodny z zamówieniem prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową do Działu Reklamacji i Serwisu pod adresem: Hutnicza 53, 81-061 Gdynia. Informacje o reklamacji możesz również przesłać na adres [email protected]

Po rozpatrzeniu reklamacji prześlemy na Twój adres nowy egzemplarz towaru.  W przypadku, gdy dostarczenie nowego, nie wadliwego egzemplarza jest niemożliwe, zwrócimy Ci pieniądze.

Masz pytanie?