Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące niezgodności produktu z umową należy składać do Działu Serwisu i Reklamacji, pod adresem:
TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Termin rozpatrzenia reklamacji
TVO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni (roboczych) od daty jej otrzymania.
Możliwość skorzystania z pozasądowego rozstrzygania sporów
Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje dotyczące tego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia reklamacji:
- Wypełniony formularz reklamacji
- Dowód zakupu (paragon lub faktura)
- Oryginał karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy)
- Opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia
Czy muszę opłacić paczkę wysyłaną w ramach reklamacji?
Tak, klient musi pokryć koszty wysyłki paczki związanej z reklamacją. Firma TVO nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.