Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące niezgodności produktu z umową należy składać do Działu Serwisu i Reklamacji, pod adresem:

TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec

Termin rozpatrzenia reklamacji
TVO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni (roboczych) od daty jej otrzymania.

Możliwość skorzystania z pozasądowego rozstrzygania sporów
Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje dotyczące tego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.

Dokumenty potrzebne do zgłoszenia reklamacji:

  • Wypełniony formularz reklamacji
  • Dowód zakupu (paragon lub faktura)
  • Oryginał karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy)
  • Opis wady oraz okoliczności jej wystąpienia

Czy muszę opłacić paczkę wysyłaną w ramach reklamacji?
Tak, klient musi pokryć koszty wysyłki paczki związanej z reklamacją. Firma TVO nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Kontakt:

  • E-mail: pomoc@mango.pl
  • Telefon: +48 58 779 59 28  (od poniedziałku do piątku 8:00 - 20:00)