Gwarantowana dostawa przed Świętami - zamówienia złożone do 20 grudnia do godz. 6:00! 🎄
Zgłaszanie reklamacji
Reklamacje dotyczące niezgodności produktu z umową należy składać do Działu Serwisu i Reklamacji, pod adresem:
TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Termin rozpatrzenia reklamacji
TVO zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni (roboczych) od daty jej otrzymania.
Możliwość skorzystania z pozasądowego rozstrzygania sporów
Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje dotyczące tego trybu znajdują się na stronie www.uokik.gov.pl.
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia reklamacji:
Czy muszę opłacić paczkę wysyłaną w ramach reklamacji?
Tak, klient musi pokryć koszty wysyłki paczki związanej z reklamacją. Firma TVO nie przyjmuje przesyłek nadanych za pobraniem.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Kontakt: