- W trakcie składania Zamówienia na stronie internetowej https://www.mango.pl lub w ramach telesprzedaży prowadzonej przez konsultantów Call Center, dla wybranych Produktów Klient ma możliwość zakupu gwarancji dotyczącej danego Produktu na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie na dodatkowy okres (ponad okres gwarancji jakości wynikający z dokumentu gwarancyjnego), który łącznie z wyżej wskazaną gwarancją jakości wynosi 36 albo 60 miesięcy (dalej zwany „Gwarancją Rozszerzoną”).
- Niniejsza Gwarancja Rozszerzona nie stanowi gwarancji jakości w rozumieniu Kodeksu cywilnego udzielanej przez spółkę pod firmą TVO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni (81-303) przy ulicy Kieleckiej 5, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000508462, NIP 9581665816, REGON 222079828 (dalej zwaną „Sprzedającą”), a stanowi samodzielne zobowiązanie Sprzedającej udzielane na warunkach podanych w niniejszym Regulaminie
- Gwarancja Rozszerzona nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z rękojmi za wady rzeczy sprzedajnej określone w Kodeksie cywilnym.
- Gwarancję Rozszerzoną Klient może zakupić wyłącznie w momencie zakupu wybranego Produktu, którego ona dotyczy.
- Zakup Gwarancji Rozszerzonej jest dobrowolny. Cena Gwarancji Rozszerzonej jest określana dla każdego Produktu odrębnie. 6
- Sprzedający, zgodnie z oświadczeniem woli Klienta, udziela Gwarancji Rozszerzonej na łączny okres (łącznie z gwarancją jakości) 36 albo 60 miesięcy od daty doręczenia Produktu Klientowi.
- W okresie trwania Gwarancji Rozszerzonej Sprzedająca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia określonej w punkcie 9 niniejszego Regulaminu wady fizycznej Produktu, jeżeli wada ta ujawni się w okresie obowiązywania Gwarancji Rozszerzonej i zostanie zgłoszona Sprzedającej przez Klienta na FORMULARZU ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO, który należy wysłać Sprzedającej lub dostarczyć osobiście najpóźniej ostatniego dnia obowiązywania Gwarancji Rozszerzonej na adres:
TVO Sp. z o.o.
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec - Sprzedający w pierwszej kolejności podejmuje działania zmierzające do naprawy Produktu. Klientowi przysługuje żądanie dostarczenia Produktu wolnego od wad, jeżeli w okresie obowiązywania Gwarancji Rozszerzonej dokonane zostały co najmniej dwie jego naprawy, a Produkt nadal posiada wadę fizyczną.
- Odpowiedzialność z tytułu Gwarancji Rozszerzonej obejmuje tylko wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w Produkcie. Wada fizyczna Produktu występuje, jeżeli Produkt:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- został wydany Klientowi w stanie niezupełnym. 1
- 0 Klient w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia zgłoszenia Sprzedającej w sposób określony w punkcie 7 niniejszego Regulaminu wystąpienia wady fizycznej wyśle Produkt za pośrednictwem Poczty Polskiej opłacając koszt przesyłki lub dostarczy Produkt osobiście – na adres wskazany w punkcie 7 niniejszego Regulaminu. Koszt przesyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zostanie zwrócony Klientowi przekazem pocztowym lub na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku gdy Klient dokona wysyłki za pośrednictwem innego doręczyciela (kuriera), Sprzedająca zwraca koszt wysyłki wyłącznie do wysokości wynikającej z cennika Poczty Polskiej.
- Klient jest obowiązany dostarczyć Produkt w opakowaniu fabrycznym lub innym gwarantującym bezpieczne jego dostarczenie. Ponadto do obowiązków Klienta należy przedstawienie dowodów wskazujących na wystąpienie wady fizycznej, jeżeli te dowody Klient posiada
- Sprzedający zobowiązuje się wykonać obowiązki wynikające z niniejszej Gwarancji Rozszerzonej w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia dostarczenia Produktu.
- Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu od dnia jego wydania Sprzedającego do dnia jego odebrania przez Klienta ponosi Sprzedająca.
- Sprzedający wykonując czynności w ramach Gwarancji Rozszerzonej realizuje przesyłki pocztowe jedynie w granicach geograficznych Rzeczypospolitej Polskiej. Klient w Formularzu Zgłoszenia Reklamacyjnego jest obowiązany podać adres na terytorium Polski.
- Zakresem Gwarancji Rozszerzonej nie są objęte wady:
- powstałe w trakcie wadliwej instalacji Produktu;
- powstałe wskutek niewłaściwego podłączenia Produktu do sieci elektrycznej, gazowej lub wodno-kanalizacyjnej;
- będące następstwem jakichkolwiek zakłóceń funkcjonowania sieci elektrycznej, gazowej lub wodno-kanalizacyjnej, klimatyzacyjnej, wentylacyjnej, telekomunikacyjnej, odgromowej, internetowej, alarmowej;
- powstałe wskutek użytkowania Produktu w sposób niezgodny z instrukcją obsługi;
- powstałe na skutek uszkodzeń fizycznych Produktu, takich jak między innymi: odłamanie, ukruszenie bądź zgniecenie – niezależnie od przyczyny;
- powstałe wskutek niezgodnych z zaleceniami producenta testów bądź konserwacji;
- powstałe wskutek używania dodatkowego wyposażenia innego niż zalecane przez producenta;
- będące następstwem napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione;
- będące następstwem zwykłego zużycia Produktu, to jest miedzy innymi: rdzy, korozji, oksydacji, przetarcia materiału, przetarcia szycia;
- spowodowane przez wilgoć, pleśń, obecność grzyba, utlenianie, obecność kurzu, działanie promieni słonecznych, skrajne temperatury, suszę, a także będące następstwem nieprawidłowej wentylacji;
- polegające na deformacji lub odbarwieniu elementów z tworzyw sztucznych;
- powstałe wskutek samodzielnego zmodyfikowania Produktu;
- gdy doszło do utraty lub zaginięcia Produktu, także wskutek kradzieży bądź zagubienia Produktu;
- polegające na utracie danych lub oprogramowania Produktu;
- polegające na utracie lub uszkodzeniu jedynie baterii Produktu;
- polegające na utracie lub uszkodzeniu akcesoriów dodatkowych niebędących na wyposażeniu zestawu oryginalnego Produktu, między innymi takich jak: zestaw słuchawkowy, modem, antena, kable, ładowarka, dodatkowe baterie;
- spowodowane działaniem ognia i następujących żywiołów i zjawisk pogodowych: trzęsienia ziemi, powodzi, huraganu, trąby powietrznej, nagłej zmiany temperatury;
- powstałe wskutek oddziaływania deszczu, śniegu, gradu lub wiatru w następstwie pozostawienia Produktu poza zamkniętym pomieszczeniem, chyba że zgodnie z przeznaczeniem oraz opisem bądź instrukcją obsługi Produktu uzasadnione i dopuszczalne jest używanie go w takich warunkach;
- powstałe w następstwie pozostawienia Produktu w miejscu podwyższonego ryzyka, takim jak miedzy innymi: podłoga i parapet okienny w sąsiedztwie otwartego okna, chyba że zgodnie z przeznaczeniem oraz opisem bądź instrukcją obsługi Produktu uzasadnione jest posadowienie go w takim miejscu;
- powstałe w wyniku zalania spowodowanego użytkowaniem lub pozostawieniem Produktu w miejscach o dużej wilgotności, takich jak miedzy innymi: łazienki, sauny, baseny, fontanny lub bezpośrednio sąsiadujących ze zbiornikami wodnymi, o ile wada powstała wskutek pozostawienia lub używania w wyżej wymienionych miejscach lub urządzeniach, w tym gdy kontakt z wodą bądź parą wodną powstał w wyniku działania użytkownika lub osoby trzeciej. Niniejsze wyłączenie, za wyjątkiem kontaktu z wodą, nie dotyczy Produktu, który został przystosowany przez producenta do pracy w miejscach lub urządzeniach o dużej wilgotności;
- powstałe w wyniku nieszczęśliwego wypadku, także w przypadku, gdy Klient nie jest w stanie podać okoliczności wypadku;
- spowodowane przez insekty lub gryzonie; w) powstałe wskutek działań wojennych, stanu wojennego, stanu wyjątkowego, zamieszek, wybuchu nuklearnego, strajków, lokautów oraz aktów terroryzmu i sabotażu, a także konfiskaty, nacjonalizacji, przetrzymywania lub zarekwirowania mienia przez władze;
- powstałe wskutek działania energii jądrowej lub skażenia radioaktywnego;
- za które, na mocy przepisów prawa lub postanowień umowy (miedzy innymi gwarancja jakości, rękojmia) jest odpowiedzialny producent, sprzedawca lub punkt naprawczy;
- objęte szczegółowymi włączeniami producenta określonymi w instrukcji obsługi lub karcie gwarancyjnej Produktu;
- W razie sygnalizowania przez którekolwiek urządzenie ostrzegawczo-sygnalizacyjne lub kontrolno-pomiarowe wystąpienia jakichkolwiek usterek lub nieprawidłowości, Klient zobowiązany jest do natychmiastowego zatrzymania pracy Produktu oraz postępowania zgodnego z zaleceniami zawartymi w instrukcji obsługi lub karcie gwarancyjnej Produktu
- Zabronione jest dokonywanie w Produkcie jakichkolwiek zmian.
- W przypadku wystąpienia wady fizycznej uniemożliwiającej dokonanie naprawy Produktu (nieobjętej włączeniami wymienionymi w punkcie 15 niniejszego Regulaminu) Sprzedająca wymienia Produkt na nowy.
- Sprzedająca pokrywa wyłącznie koszty naprawy ustalone na dzień wystąpienia wady fizycznej, niezbędne do przywrócenia prawidłowego działania Produktu.
- Koszty wymiany materiałów eksploatacyjnych, takich jak miedzy innymi: oleje, filtry oraz płyny, pokrywane są przez Sprzedającą wyłącznie w przypadku, gdy ich wymiana (w całości lub w części) jest niezbędna z powodu wystąpienia wady fizycznej elementu Produktu objętego Gwarancją Rozszerzoną.
- Koszty naprawy lub wymiany obudowy Produktu w ramach Gwarancji Rozszerzonej pokrywane są wyłącznie w przypadku, gdy ich uszkodzenie nastąpiło w wyniku wystąpienia wady fizycznej elementu Produktu objętego Gwarancją Rozszerzoną.
- Wysokość kosztów naprawy Produktu nie może być wyższa niż wartość Produktu, która stanowi maksymalny limit odpowiedzialności Sprzedającej w ramach Gwarancji Rozszerzonej. W takim przypadku nastąpi wymiana Produktu na nowy. 23 Jeżeli osoba występująca z roszczeniem nie zgadza się z ustaleniami Sprzedającej co do odmowy zaspokojenia roszczenia, może złożyć w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia doręczenia stanowiska odmawiającego uznania reklamacji na piśmie wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy przez Sprzedającą. Wniosek należy wysłać na adres:
TVO Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec - Stanowisko Sprzedającej odnośnie wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy jest przesyłane Klientowi w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni pisemnie na adres wskazany we wniosku.
- Stanowisko Sprzedającej odnośnie wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy jest przesyłane Klientowi w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni pisemnie na adres wskazany we wniosku.