» » » Star Shower Reflektor laserowy

Star Shower Reflektor laserowy

Numer produktu:
37929
4/5
(74 ocen)
Dodaj do listy życzeń
149,99 zł
329,98 zł (oszczędzasz: 179,99 zł)
-55%
  • piękna iluminacja fasady bez długiego montażu
  • oświetli aż 300 metrów kwadratowych powierzchni
  • 6000 zielonych lub zielono-czerwonych światełek
  • różne wzory oświetlenia
  • energooszczędny

 Zobacz też:

Brak wybranego rozmiaru
Natychmiastowa wysyłka
Produkt dostępny w naszym magazynie instock
Koszt dostawy: od 10,00 zł
Star Shower Reflektor laserowy
Star Shower Reflektor laserowy
149,99 zł
+
Podstawa wewnętrzna Star Shower
Podstawa wewnętrzna Star Shower
29,99 zł
=
W zestawie taniej!
Kup więcej - zapłać mniej
Cena regularna:179,98 zł
Cena zestawu:149,99 zł
Oszczędzasz:29,99 zł
zwiń zobacz więcej zestawów

Star Shower Reflektor laserowy

Star Shower to alternatywa dla tradycyjnych świątecznych lampek i produkt, który robi furorę na całym świecie. Praktyczny reflektor wyświetli tysiące zielonych lub zielono-czerwonych światełek na fasadzie budynku czy w pokoju. To najszybszy i najprostszy sposób na świąteczną dekorację domu

Reflektor Star Shower:

  • piękna iluminacja fasady bez długiego montażu
  • oświetli aż 300 metrów kwadratowych powierzchni
  • 6000 zielonych lub zielono-czerwonych światełek
  • energooszczędny

Nie musisz męczyć się z łańcuchami światełek, których rozwieszanie jest długotrwałe i pracochłonne - wystarczy, ze wbijesz reflektor Star Shower w trawnik przed domem i zyskasz piękną iluminację całej fasady.

Zasięg urządzenia to ponad 100 metrów i jest w stanie oświetlić aż 300 metrów kwadratowych. Możesz z jego pomocą pięknie udekorować fasadę domu. Dodatkowo masz do wyboru różne wzory oświetlenia - możesz dowolnie zmieniać dekorację.

Star Shower zużywa aż 99% mniej energii niż tradycyjne łańcuchy lampek. Ponadto jest wodoodporny, dzięki czemu deszcz nie będzie mu straszny.

W zestawie:

  • reflektor laserowy
  • bolec do montowania na zewnątrz
zwiń czytaj więcej

Specyfikacja

Kolorczarny
Kod produktu01 01 12 37929 01 01 01

Konin

ww. produkt zostanie wyprobowany w swieta bozegonarodzenia.


Łobez

Zobaczymy na święta zimą...


opinie o produkcie mogę wydać po dłuższym użytkwaniu


Braniewo

ok.


OK


Grabiny- zameczek

Produkt jest bez zarzutu i polecam


super


produkt zgodny z opisem , fajnie oświetla wnętrze oraz budynki , drzewa


Produkt, jest świetny, daje jasne światło, jest efektowny, zrobił furorę w rodzinie.


Gryfów Śląski

Produkt zgodny z opisem jestem zadowolony


nie spełnia moich oczekiwań , w reklamie widok imponujący lecz nie w realu.


Tak????


super, super i jeszcze raz super


Poświętne

Produkt rewelacja, spełnił moje oczekiwania.Cieszę się ,że otrzymałam przed świętami Bożego Narodzenia


produkt w realu równie świetny jaki i na reklamie


Wola Chorzelowska

Bardzo ładnie prezentuje się.


jerzyowo

Reflektor laserowy STAR SHOWER bardzo fajna sprawa na dekoracje domu świąteczną ale nie tylko . Można wykorzystać na imprezy domowe czy przyjęcia dla dzieci. Niestety z 4 zamówionych 1 trafiłam niedziałający i to tuż przed świętami, więc trochę mi plan dekoracji popsuło.


Budzyń

Produkt godny polecenia ,wart swojej ceny


Człuchów

z produktu jestem zadowolony


Gdańsk

Bardzo fajny produkt. Iluminacja zaspakaja oczekiwania


Gołdap

produkt super, bardzo nowoczesny


Tychy

Świetny efekt. Polecam.


Łabunie

przykro mi ze nie mogę wstawić zdj ale mój dom w nocy wygląda jak z bajki, zresztą nie tylko dom ale tez i garaz bo ma duzy zasieg , jedna tylko wada jak chcesz mic efekt piękny no to trzeba Star Shower zamontować na rorce na wysokość ok 60 cm . dopiero wtedy jest jak a bajce. i oto chodzi.


Kalisz

Reflektor super, efekt dekoracyjny zgodny z opisem produktu.


Grębocice

Produkt super ! Nie spodziewałem się takiego efektu. Dom oświetlony wygląda pięknie. Jakość wykonania bez zastrzeżeń. Polecam i czekam na inne kolory np. biały i niebieski.


Laski

Produkt przedstawiony w reklamie po prawej stronie ekranu to w rzeczywistości to co przedstawia lewa strona ekranu reklamy. Punkty swietlne rzadko a nie gęsto, punkty świetlne nieruchome a nie ruchome jak rzekomo w tym lepszym produkcie. Jednym słowem nie patrzcie na prawą stronę ekranu w czasie reklamy, bo i tak dostaniecie to co pokazują po stronie lewej,jako ten gorszy produkt. Efekt na domu miły dla oka szczególnie jak poświetlone są też gałęzie i kiedy pada śnieg,to całe powietrze migoce.


nowe miasto lubawskie

supersprzet, rzeczywiscie nie potrzeba bawic sie placzacymi sie kablami, wlaczam i juz jest efekt


Wspaniałe oświetlenie świąteczne


NIEMCZ

Fajne urządzenie super efekt jednak dla większych domów sugeruje kupno dwóch


Świetna opcja dla zwykłych lampek


Wieliczka

Już mniej jednak ruchomy spełnia wszelkie oczekiwania


Harasiuki

Polecam :) bardzo fajne oswietlenie tylko do tego dodalabym tez inne ozdoby zeby nie bylo za nudno :) z wysylka nie bylo problemu


Poniatowo

Produkt spełnia moje oczekiwania. Jestem usatysfakcjonowany.


Nie jesteśmy zadowoleni z zakupu bowiem spodziewaliśmy się ruchomej aplikacji.


Pyrzyce

Produkt spełnił moje oczekiwania, choć podczas demonstracji telewizyjnej efekt jest bardziej atrakcyjny.


Sosnowiec

jestem bardzo zadowolony z produktu


Lipsk

Słaby efekt świetlny na domu,zdecydowanie przereklamowany.


Sandomierz

pięć gwiazdek


Mrągowo

Star Shower jest zgodny z ofertą. Oswietla nasz z zewnątrz. Naszym dyskomfortem jest to, że przed nocą musimy go zabierać bo boimy się, że ktoś go ukradnie - jest łatwym łupem dla potencjalnych złodziei.


nocą efekt jest bardzo fajny


Opole Lubelskie

Lepiej wyglada w telewizji niż na żywo, ale ogolnie efekt jest fajny


Poddębice

polecam, wszystkow największym porządku.


Ślesin

Produkt bardzo bardzo solidny :)


Jonkowo

super urządzenie, świetnie oświetla mój dom wzbudziło zazdrość sąsiadów,spełniło moje oczekiwania, wywołało efekt wow, bajkowe oświetlenie


Orzesze

100% zgodne z reklamą,satysfakcja gwarantowana ,zakupy w Mango jak najbardziej polecam.


Biała

Jestem bardzo zadowolony


Dobrzyniewo Duże

Nie polecam


Sicienko

bardzo fajny efekt oświetlenia domu


Kruszyn Krajeński

niestety nie , pomimo użytkowania zgodnie z instrukcją po dość wilgotnej nocy produkt na drugi dzień nie działał i musiałam odesłać do reklamacji, zostając na święta bez iluminacji, ponieważ czas reklamacji wynosi ok. 14 dni


Dąbrowa Tarnowska

SUPER :)


BANINO

SUPER ROZWIAZANIE BEZ WIERCENIA I PIĘKNIE WYGLADA


Lampa jest świetna! Daje super efekt, oryginalnie dekoruje dom.


Kostrzyn

Produkt spelnia swoja role, kazdy sie przyglada i mysli ze to lampki na roslinach


Katowice

Produkt mnie zachwycił


Pacanów

nie wiem jak będzie się lampa sprawdzała w działaniu mam nadzieję, że tak jak w domu jest super


Produkt idealnie spełniający oczekiwania.


Długopole Zdrój

Lampki są świetne!


Drobin

Produkt zgodny z opisem. Szybka dostawa. Polecam


Zgodnie z opisem


Błonie

Jestem zadowolona z zakupu,reflektor laserowy spełnia moje oczekiwania, gorąco polecam zakup.


Produkt spełnia moje wymagania.


Mokronos Górny

Mam to na co czekałem


Warszawa

Fajny efekt w mieszkaniu, idealny na domówkę =)


Cyców

Produkt zgodny z opisem.


Pewnie, że nie wygląda to aż tak super jak na filmach/zdjęciach reklamowych ale ogólnie bardzo ok i zdecydowanie fajna rzecz.


Spełnia oczekiwania


Białystok

Fajny gadżet świąteczny.


Całkiem fajnie oświetla, ale jeden to za mało na mój dom.


Łódź

Parametry produktu odpowiadają z grubsza opisowi na opakowaniu. Produkt wykonany jest dość starannie. Poprawić należałoby trwałość elementu służącego zamocowaniu reflektora w gruncie (jest zima i grunt jest zmarznięty). Oszczędność na długości kabla zasilającego reflektor (niespełna 1 metr) wydaje się śmieszna. Produkt jest użyteczny, ale nie jest wart swojej ceny, nawet po udawanej obniżce.


Kielce

To co przedstawia reklama StarShower nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. StarShower nie jest wstanie oświetlić więcej niż 25mkw powierzchni. Reklama najzwyczajniej kłamie. Gdy odstawimy go dalej światełek prawie nie widać. Za taką cenę oczekiwalam czegoś lepszego.


Wrocław

12mies gwarancji? Słabiutko. Nie powinno być 24miesiące.


Produkt absolutnie nie spełnia moich oczekiwań. Śwatełka tylko w połowie oświetlają parterowy, 100 mkw dom. Dom jest położony na wzgórzu, więc spodziewaliśmy sie, ze będzie bardzo ładnie i widocznie oświetlony. Niestety w rzeczywistości jest inaczej. Szkoda...


WARSZAWA

nie jestem zadowolona z zakupu. produkt oswietla tylko bliskie obiekty o pełnej powierzchni tzn z odl. 1,5 m od ściany efekt jest na budynku. Na drzewach iglastych tj. świerki, tuje chociaż są gęste z odległości 2 m nie ma żadnego efektu.


CEDYNIA

światełka reklamowane w telewizji obejmują cały dom ok 300m k jest ich bardzo bardzo dużo w domu na ścianie światełek jest kilka i prawie nic nie widać z daleka

Koszt gospodarowania odpadami (KGO): 0,09

Masz pytania?

Zadzwoń na darmową infolinię

Jesteśmy dostępni dla Ciebie codziennie przez całą dobę.
Zadzwoń: 800 888 890

Porozmawiaj na czacie

Nasi konsultanci czekają na Twoje pytania na czacie.

Otwórz czat   >
Sprawdź popularne produkty w tej kategorii
Ostatnio oglądane
Masz pytanie?