Witamy w naszym Centrum pomocy
W jaki sposób zgłosić reklamację?
Jeśli dokonane przez Ciebie zamówienie jest niepełne lub niewłaściwe, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pomoc@mango.pl. Aby usprawnić rozwiązanie sprawy przygotuj imię, nazwisko, adres, a także numer zamówienia i numer paragonu/faktury.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji lub otrzymania uszkodzonego produktu należy wypełnić formularz i odesłać go wraz z produktem do działu reklamacji:
TVO Sp. z o.o.
Dział Reklamacji
Centrum Logistyczne IPS
ul. Inwestorów 13
39-300 Mielec
Poprawnie wypełniony formularz pozwala na rozpoczęcie procedury reklamacyjnej, która trwa do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez TVO sp. z o.o. produktu. Pamiętaj, formularz musi zawierać numer zamówienia lub paragonu/faktury oraz dokładny opis sytuacji. Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość z informacją o dalszych działaniach.
#reklamacja #formularz #formularzreklamacyjny #uszkodzonyprodukt