Witamy w naszym Centrum pomocy
O co może zapytać pracownik infolinii?
Jeżeli chcesz złożyć zamówienie za pośrednictwem pracownika infolinii, będziesz pytany o:
- imię i nazwisko (bądź nazwa firmy)
- adres zamieszkania (kod pocztowy, miasto, ulica, numer domu i mieszkania)
- adres wysyłki (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania)
- numer telefonu
- NIP (tylko jeżeli chcesz uzyskać fakturę)
- adres e-mail (dobrowolny do podania)
- rok urodzenia (dobrowolny do podania)
UWAGA - jeżeli jesteś zainteresowany ratami i będziesz chciał przejść przez wniosek ratalny (bank Credit Agricole) za pośrednictwem pracownika infolinii, przygotuj się na bardziej szczegółowe pytania (PESEL, seria i nr dowodu osobistego, dochody, dane pracodawcy, koszty utrzymania, stan cywilny itp.). Pamiętaj, że pracownik infolinii zapyta o wszystkie dane, jakich wymaga bank.
Jeżeli dzwonisz w sprawie już złożonego zamówienia, pracownik infolinii celem weryfikacji zapyta o:
- imię i nazwisko
- adres rozliczeniowy, podany podczas składania zamówienia.
#infolinia #rozmowa #kontakt #informacje #pracownik #podaniedanych #zamówienie #dane
Czy to było pomocne?
Tak
Nie