Witamy w naszym Centrum pomocy

Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy następujące metody płatności:

  • Gotówka przy odbiorze (opłata za pobraniem)

Za zamówienie możesz zapłacić przy odbiorze. Pamiętaj, że kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty, więc przygotuj potrzebną kwotę.

  • Szybki przelew online PayU

Płatność szybkim przelewem elektronicznym realizowana w ciągu najbliższej godziny, nie później niż do końca następnego dnia roboczego. Po wyborze tej formy płatności następuje przekierowanie do systemu płatności PayU.

  • Przelew na konto bankowe

Przelew bankowy pozwala dokonać płatności w późniejszym terminie. Płatności można zrealizować poprzez: zalogowanie się na konto bezpośrednio przez stronę internetową banku, złożenie dyspozycji w placówce banku, złożenie dyspozycji przelewu w placówce pocztowej.

Płacąc za pomocą przelewu bankowego, w tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta: pomoc@mango.pl

Płatność powinna być dokonana w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania wiadomości e-mail potwierdzającej złożone zamówienia. Przelewu należy dokonać na następujące konto:

Odbiorca: TVO Sp. z o.o.

Adres odbiorcy: ul. Kielecka 5, 81-303 Gdynia

Numer konta: 88 1240 6292 1111 0011 2652 1998

Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu płatności.

  • Przelew tradycyjny PayU

Za zakupy możesz też zapłacić poprzez zlecenie przelewu online usługą PayU.

Odbiorca: PayU S.A.

Adres odbiorcy: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań

  • Karta kredytowa i płatnicza (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)

Pobranie pieniędzy z rachunku karty następuje w ciągu 1 godziny od złożenia zamówienia, nie później niż do końca następnego dnia roboczego.

  • Usługa Płacę Później z Twisto lub PayU

To oferta dla osób, które nie chcą płacić od razu i ponosić kosztów odsetek za zakup na raty. Zamówienie jest realizowane na podstawie złożonego wniosku i akceptacji warunków umowy. Pośrednikiem w transakcji jest operator PayU.

  • Płatność BLIK

Podaj kod widoczny w Twojej aplikacji bankowej, zatwierdź go kodem dostępu, jakim logujesz się do aplikacji, zaakceptuj - i gotowe!

Wszystkie akceptowane przez nas metody płatności są w pełni bezpieczne. Wszelkie dane osobowe (informacje o formie dokonywanej opłaty, adres, e-mail) oraz szczegóły transakcji są szyfrowane.

#płatność #płatności #metodypłatności #blik #raty #pobranie #PayU #przelew #gotówka

Czy to było pomocne?
Tak Nie
Nie możesz znaleźć odpowiedzi na pytanie?
Skontaktuj się z nami!